Pages

czwartek, 21 października 2010

Jesienny wisior

Witam!

Jesień w pełni – choć pogoda i temperatura nie jest jak w prawdziwej “Złotej Polskiej Jesieni” ale i tak nie jest źle :)

W Szufladzie bardzo na czasie wyzwanie – pt:”Jesień za oknem” 

Długo zastanawiałam się co by na to wyzwanie przygotować i miałam parę pomysłów ale gdy przyszła do mnie przesyłka z materiałami do wyrobu biżuterii, które zamówiłam – wiedziałam już, że będzie to ten wisior! I upiekę dwie pieczenie przy jednym ogniu :)

Bo w Diabelskim Młynie również wyzwanie ale tematyka to wisior/broszka więc i tam zgłaszam swoją pracę :)

Kolory jak najbardziej są jesienne a ta wstawka w środku przypomina mi zachmurzone niebo… Jesiennie niebo w większości czasu jest szare ale czasem jeszcze jest piękne, niebieskie z białymi barankami biegającymi tu i ówdzie :)

Mój jesienny wisior

IMG_0994

IMG_0992

a to zdjęcie to interpretacji :)

 wyzwanie # 9

Już niedługo pokażę pozostałe moje prace ale na razie mam trochę mało czasu :)

2 komentarze:

Ewik21 pisze...

Przepiękny i faktycznie baaardzo jesienny. Dziękujemy ,że wzięłaś u dział w naszej zabawie .Pozdrawiam Ewa DT Diabelski Młyn

ALEXLS pisze...

Cukiereczek! Czesto piekne rzeczy mi sie kulinarnie kojarza.... Chetnie bym go schrupala;) Pozdrawiam!

Prześlij komentarz