Pages

środa, 25 sierpnia 2010

Wyzwanie w Szufladzie pt:"Gothic dream"

Witam!
Postanowiłam spróbować swoich sił i wziąć udział w Szufladowym wyzwaniu pt: "Gothic dream". Inspirację mogłam zaczerpnąć nie tylko z tego oto zdjęcia:



Ale także ze sztuki, muzyki lub ubioru.
Jako, że technika jest dowolna - sprawa była dla mnie bardzo łatwa - powstały takie oto kolczyki:



Jako, że wszystko co gotyckie jest mroczne - do zrobienia tych kolczyków użyłam kamienia pod nazwą Noc Kairu... A noc jest chyba jak najbardziej na miejscu do "Gothic dream" ;)
Mam nadzieję, że mi się poszczęści :)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających - o ile tacy jeszcze są - mimo moich zaniedbań bloga. Postaram się poprawić.

7 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Piękne:)Ślicznie dziekujemy za udział w wyzwaniu i zapraszamy na kolejne:)Pozdrawiam:)

Artnova pisze...

Urocze kolczyki, iście gotyckie. Pozdrawiam

Agnieszka M pisze...

Piękne gotyckie kolczyki ))

Dziękujemy za udział w Szufladowym wyzwaniu i życzę powodzenia.

Pozdrawiam
Agnieszka

ALEXLS pisze...

Wspaniale pasuja do wyzwania! Uwielbiam noc Kairu - slicznie mieni sie w sloncu!
Ja rowniez sie skusilam na prace do tego wyzwania:) Zapraszam do odwiedzin i pozdrawiam:)

ALEXLS pisze...

Stuk puk! Zapraszam do blogowej zabawy "Lubie". Szczegoly u mnie na blogu:)

Erufaeleth pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Erufaeleth pisze...

Super kolczyki. Też bardzo lubię gotyk.

Prześlij komentarz