Pages

sobota, 2 lipca 2011

Drewno - wstęp

Mam chyba nową fascynację :)

Mianowicie drewniane koraliki. Bardzo długi czas nie mogłam się do drewnianych koralików przekonać. Unikałam tworzenia biżuterii z tego typu koralików – jakoś tak :)

Ostatnio jednak wpadło mi w ręce większa ich ilość…

IMG_2949

… i bazując na wzorach podpatrzonych gdzieś na allegro czy innych stronach (nie pamiętam których) powstał taki oto naszyjnik. Za modelkę posłużyłam się samą sobą ;) a zdjęcie wykonał mąż ;) :*

To mój pierwszy taki naszyjnik – nie jest tak prosty jak mi się wydawało ale chyba podołałam… sami oceńcie…

IMG_2978

1 komentarze:

ALEXLS pisze...

Bardzoo fajny naszyjnik! Ja bym sie pewnie pogubila przy wiazaniu tylu petelek;)
Efekt jednak byl wart wlozonej pracy!

pozdrawiam:)

Prześlij komentarz