Pages

piątek, 17 czerwca 2011

Ażurowe drewniane kolczyki i naszyjnik ze szkła weneckiego

Witam!

Ostatnio miałam dużo zapytań o drewniane ażurowe kolczyki – wobec czego zaopatrzyłam się w takowe. Było ich całe mnóstwo i robienie im zdjęć każdemu z osobna by pokazać je tu na blogu uznałam za bezsensowne – lepszy efekt (przynajmniej mi się to bardzo spodobało) uzyskałam fotografując je wszystkie na raz :)

Oto efekty

IMG_2764

IMG_2768

IMG_2772

IMG_2774

Ostatnio przeglądając gazetę JOY – majowy i kwietniowy numer  – natknęłam się na bransoletkę zrobioną z kwadratowych koralików ze szkła weneckiego w kolorze morskim. Zdjęcie zrobiłam z gazety gdyż nie znalazłam takiego na Internecie

IMG_2842

Natchnęło mnie to zrobienia takiego oto naszyjnika – na szyi wygląda bardziej efektownie – zdecydowanie. Mam jeszcze parę pomysłów na tego typu naszyjniki ale to wkrótce…

IMG_2780

0 komentarze:

Prześlij komentarz